تبلیغات موبایل در برنامه: نحوه کسب درآمد با برنامه های تلفن همراه

ساخت وبلاگ

برای بسیاری از توسعه دهندگان برنامه ، سخت ترین بخش در یافتن موفقیت ، ایجاد آن نیست. در عوض ، بازاریابی برنامه تلفن همراه خود به گونه ای که به آن اجازه می دهد تا پایگاه کاربر خود را رشد دهد و درآمد کسب کند ، جایی است که مشکل برآورده می شود. در نگاه اول ، این دو متناقض به نظر می رسند: افرادی که خیلی راحت تر از معادل آن که باید برای آن بپردازند ، به برنامه رایگان می روند و می روند - اما برنامه های رایگان نتوانند درآمد خود را برای توسعه دهنده بدست آورند. برای اینکه یک توسعه دهنده موفق باشید ، نه تنها باید بدانید که چگونه برنامه های موبایل با کیفیت بالا را ایجاد کنید که نیازهای بازار هدف شما را برآورده می کند ، بلکه آنهایی که شما را به اندازه کافی برای ادامه توسعه و بهبود پروژه های خود به شما می دهند.

این جایی است که طیف وسیعی از استراتژی های کسب درآمد برنامه به مرحله اجرا در می آیند. توسعه دهندگان برنامه چند مورد برای انتخاب دارند (یا حتی بیش از یک اگر یک استراتژی ترکیبی مناسب برنامه شما باشد) ، و تبلیغات موبایل درون برنامه در حال افزایش در سراسر جهان است. در ادامه بخوانید تا بدانید که چگونه می توانید با استفاده از تبلیغات درون برنامه ای در ضمن حفظ رشد مورد نیاز برای موفقیت طولانی مدت ، با برنامه تلفن همراه خود درآمد کسب کنید.

چگونه برنامه ها درآمد کسب می کنند؟

تبلیغات درون برنامه به طور فزاینده ای به انتخاب برنامه نویسان برنامه تبدیل شده است که سالهاست که به دنبال کسب درآمد از برنامه خود هستند-تا سال 2023 ، پیش بینی می شود تبلیغ کنندگان نزدیک 350 میلیارد دلار برای تبلیغات تلفن همراه هزینه کنند. تبلیغات موبایل در برنامه به شما امکان می دهد برنامه خود را به عنوان یک سرویس در غیر این صورت رایگان نگه دارید در حالی که هنوز هم از پایگاه کاربر خود درآمد کسب می کنید-فقط مستقیماً از جیب آنها نیست.

مهمترین مزیت تبلیغات درون برنامه این است که هیچ هزینه ای برای دلسرد کردن کاربران تلفن همراه از بارگیری یا استفاده از برنامه شما وجود ندارد. در حالی که ممکن است از طریق یک برنامه با هزینه بارگیری پیش فرض ، پول بیشتری برای هر کاربر دریافت کنید ، به احتمال زیاد در طولانی مدت با تبلیغات در یک برنامه تلفن همراه رایگان از طریق تعداد زیادی از افرادی که بارگیری و استفاده رایگان می کنند ، درآمد بیشتری کسب کنید. برنامهاما برای درک واقعی مزایای تبلیغات موبایل درون برنامه ، باید سایر گزینه های کسب درآمد شما را به عنوان یک توسعه دهنده برنامه در نظر بگیریم.

گزینه های تبلیغات موبایل درون برنامه چیست؟

-پرداخت هزینه برای هر بار: اینجاست که توسعه دهندگان هنگام بارگیری برنامه ، یک بار هزینه یک بار را پرداخت می کنند.

- مدل اشتراک: با استفاده از این مدل ، برنامه بارگیری رایگان است و به طور معمول به کاربران اجازه داده می شود بخشی از ویژگی های برنامه را استفاده کنند یا برای مدت زمان محدود به مجموعه کامل دسترسی پیدا کنند. مشترک شدن درآمد ماهانه از یک پایگاه کاربر فعال را به توسعه دهنده ارائه می دهد و می تواند برای دسترسی به ویژگی های بیشتر یا حذف تبلیغات از رابط استفاده شود.

- خریدهای درون برنامه ای: این مدل به کاربران امکان می دهد ویژگی های اضافی یا زندگی در یک بازی را خریداری کنند، به عنوان مثال، مستقیماً از طریق رابط برنامه.

معضل بسیاری از این استراتژی‌های جایگزین این است که چگونه می‌توان از آنها بدون کاهش ماندگاری کاربر یا ممانعت از رشد استفاده کرد. اگر به خوبی و استراتژیک انجام شود، تبلیغات درون برنامه ای می تواند با تزریق پول به پیشرفت های بیشتر، رشد برنامه شما را بهبود بخشد و بهبود بخشد.

چگونه از اپلیکیشن موبایل خود برای کسب درآمد با تبلیغات استفاده کنید

کسب درآمد از طریق تبلیغات درون برنامه ای موبایل به سادگی تعیین فضایی برای اجرای تبلیغات در برنامه شما نیست. عوامل مختلفی وجود دارد که باید در نظر بگیرید که هر کدام می توانند بر موفقیت تبلیغات در برنامه شما تأثیر زیادی بگذارند، که به نوبه خود بر میزان تمایل تبلیغ کنندگان برای ادامه اجرای کمپین های خود با شما تأثیر می گذارد.

برخی از توسعه دهندگان برنامه زمانی که صحبت از کسب درآمد از برنامه می شود، از رویکرد ترکیبی استفاده می کنند. با ترکیب تبلیغات درون برنامه ای با استراتژی دیگری مانند اشتراک، توسعه دهندگان می توانند ضمن افزایش پایگاه کاربری خود، درآمد بیشتری کسب کنند. شما می توانید در این مورد بیشتر بخوانید یا مطالعه موردی را مطالعه کنید، اما برای هدف این مقاله، ما فقط بر تبلیغات درون برنامه ای تمرکز خواهیم کرد. در اینجا 4 عاملی وجود دارد که باید قبل از شروع سفر جدید کسب درآمد خود در نظر بگیرید.

شبکه تبلیغاتی مناسب را انتخاب کنید

کار با شبکه تبلیغاتی مناسب می تواند کسب درآمد با برنامه های تلفن همراه را آسان کند – در حالی که کار با شبکه نامناسب می تواند به شانس موفقیت شما آسیب زیادی وارد کند. طیف گسترده‌ای از شبکه‌های تبلیغاتی با شبکه‌هایی مانند Pangle وجود دارد که خدمات سفارشی و شخصی‌سازی شده، تقاضای تبلیغات اختصاصی TikTok For Business و تخصص در بازارهای APAC را ارائه می‌دهند.

تا زمانی که به انتخاب شبکه تبلیغاتی مناسب برای اپلیکیشن خود برسید، باید درک روشنی از اینکه بازار هدف شما چه کسی است، چه نوع تبلیغاتی برای آن‌ها مناسب‌تر است و همچنین استراتژی کلی تبلیغات موبایلی شما را درک کنید.

انتخاب یک شبکه تبلیغاتی که از طریق مدل CPM به شما پرداخت می کند، برای شما به عنوان ناشر بسیار سودمند است، زیرا پرداخت شما با موفقیت کمپین متناسب نیست. eCPM کمپین یا هزینه موثر در هر میلیون را می توان با تقسیم درآمد تخمینی شما بر تعداد کل نمایش ها و سپس ضرب آن در 1000 تعیین کرد.

CPM = (خرید/برداشت) * 1000

eCPM = (درآمد/برداشت) * 1000

به عنوان مثال، اگر یک کمپین تبلیغاتی پس از دریافت 10000 نمایش، 100 دلار درآمد ایجاد کند، eCPM می تواند به این صورت محاسبه شود:

(100/10000) * 1000 = 1

این به این معنی است که ناشر به ازای هر 1000 نمایش، 1 دلار کسب خواهد کرد.

تبلیغ کنندگان با کمپین های با عملکرد بالا از ادامه انتشار تبلیغات از طریق شبکه تبلیغاتی و برنامه شما ، که این یک وضعیت برنده است ، خوشحال می شوند. اما هم تبلیغ کننده و هم شما به عنوان ناشر در دستیابی به این موضوع نقش ایفا می کنند ، که ما را به نکته بعدی ما می رساند.

قالب های مختلف تبلیغاتی موبایل موجود در برنامه موجود را وزن کنید

مانند طیف وسیعی از ساختارهای مبارزات انتخاباتی ، قالب های مختلف تبلیغاتی موبایل در داخل برنامه برای برخی از برنامه ها و بازارهای هدف مفید هستند. بسته به ماهیت برنامه خود و نحوه رفتار کاربر شما ، ممکن است بخواهید نوع خاصی از تبلیغات را در اولویت قرار دهید. در Pangle ، ما دیده ایم که برخی از برنامه ها با قالب های تبلیغاتی که دیگران برای کار کردن تلاش می کنند ، رونق می گیرند. اثبات همیشه در نتایج است و همکاری با تیمی از متخصصان یک شبکه تبلیغاتی که آماده کمک به شما هستند ، به شما امکان می دهد تا به سرعت پاهای خود را پیدا کنید و قالب (های) تبلیغاتی مناسب را از دریافت انتخاب کنید.

در اینجا مروری بر برخی از قالب های تبلیغاتی موبایل درون برنامه در دسترس برای توسعه دهندگان برنامه وجود دارد:

- تبلیغات ویدیویی پاداش: وقتی کاربر تبلیغ را تماشا می کند ، با برخی از انگیزه های درون برنامه پاداش می گیرد.

- تبلیغات ویدیویی بینابینی: این یک آگهی تمام صفحه است که در نقاط شکست طبیعی در UI برنامه ظاهر می شود

- تبلیغات بومی: این تبلیغات در محتوای درون برنامه ای قرار می گیرند و طبیعی و یکپارچه ظاهر می شوند.

- تبلیغات بنر: اینها در چندین شکل و اندازه در سراسر برنامه به صورت متمایز ظاهر می شوند.

قالبهای مختلف AD مفید خواهند بود و در برنامه های مختلف سطح موفقیت های مختلف را پیدا می کنند. بازار هدف خود را در نظر بگیرید و یک انتخاب مناسب را برای به حداکثر رساندن پولی که با تبلیغات موبایل درون برنامه می گیرید ، انتخاب کنید. اطلاعات جامع تر در مورد قالب های مختلف AD را بخوانید.

برنامه ها در هر آگهی چقدر پول می گیرند؟

چه مقدار پولی که برنامه شما در هر تبلیغ ایجاد می کند به نوع تبلیغاتی که برنامه شما در حال اجرا است بستگی دارد. تبلیغات بنر کمتر از تبلیغات بینابینی درآمد کمتر خواهد داشت. به یاد داشته باشید ابتدا با شبکه تبلیغاتی خود صحبت کنید تا درک بهتری از میزان پیش بینی شما برای کسب یک استراتژی خاص برای برنامه خود داشته باشید.

یافتن تعادل بین درآمد تبلیغات و رشد برنامه

تبلیغات یک منبع عالی برای توسعه دهندگان برنامه است و راهی عالی برای کسب درآمد با برنامه تلفن همراه شما است. اما مانند بسیاری از موارد ، پیدا کردن تعادل مناسب برای موفقیت طولانی مدت یکپارچه است. در این حالت ، تعادل بین درآمد تبلیغات و رشد برنامه است.

غرق شدن کاربران خود با تبلیغات بسیار زیادی که برای مشخصات آنها مناسب نیستند ممکن است درآمد کوتاه مدت را برای شما فراهم کنند ، اما برای رشد برنامه شما در طولانی مدت سالم نخواهد بود. کار با یک شبکه تبلیغاتی معتبر مانند Pangle این فرصت را به شما می دهد تا با متخصصانی که می توانند به شما کمک کنند این تعادل را به طور کامل به شما کمک کند. از طریق استراتژی های خوب متعادل ، می توانید با استفاده از برنامه تلفن همراه خود با تبلیغات ، در حالی که هنوز رشد سالم را که برنامه شما را به خوبی در آینده حفظ می کند ، به حداکثر برسانید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تبلیغات موبایل درون برنامه یا Kickstart سفر خود ، در Pangle با ما در تماس باشید. برای اطلاعات بیشتر به ما ایمیل ارسال کنید به آدرس [email protected] یا به مرکز منابع ما مراجعه کنید.< Pan> غرق شدن کاربران خود با تبلیغات بسیار زیاد که برای مشخصات آنها مناسب نیست ، ممکن است درآمد کوتاه مدت را برای شما فراهم کند ، اما برای رشد برنامه شما در طولانی مدت سالم نخواهد بود. کار با یک شبکه تبلیغاتی معتبر مانند Pangle این فرصت را به شما می دهد تا با متخصصانی که می توانند به شما کمک کنند این تعادل را به طور کامل به شما کمک کند. از طریق استراتژی های خوب متعادل ، می توانید با استفاده از برنامه تلفن همراه خود با تبلیغات ، در حالی که هنوز رشد سالم را که برنامه شما را به خوبی در آینده حفظ می کند ، به حداکثر برسانید.

فارکس را از کجا شروع کنیم...
ما را در سایت فارکس را از کجا شروع کنیم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علیرضا خمسه بازدید : 34 تاريخ : چهارشنبه 2 فروردين 1402 ساعت: 16:33